Loading

Doç.Dr.

Zeliha DEMİR KAYMAK

Eğitim Fakültesi

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

İletişim

zelihad@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

3-KİTAPLAR :
1 DEMİR KAYMAK ZELİHA - 101 Araçla Wb 2.0 - Pegem Akademi - pp.167 - Türkçe - 2020
2 DEMİR KAYMAK ZELİHA - 101 Araçla Web 2.0 - Pegem Akademi - pp.163 - Türkçe - 2020
3 DEMİR KAYMAK ZELİHA - 101 Araçla Web 2.0 - Pegem Akademi - pp.159 - Türkçe - 2020
4 DEMİR KAYMAK ZELİHA - 101 Araçla Web 2.0 - Pegem Akademi - pp.153 - Türkçe - 2020
5 DEMİR KAYMAK ZELİHA - 101 Araçla Web 2.0 - Pegem Akademi - pp.147 - Türkçe - 2019
6 DEMİR KAYMAK ZELİHA - 101 Araçla Web 2.0 - Pegem Akademi - pp.141 - Türkçe - 2019
7 HORZUM MEHMET BARIŞ,CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM,DEMİR KAYMAK ZELİHA - Teknolojinin Olumsuz Etkileri - Vize Yayıncılık - pp.85 - Türkçe - 2016
8 CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM,DEMİR KAYMAK ZELİHA,HORZUM MEHMET BARIŞ - Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları - PEGEM YAYINLARI - pp.99 - Türkçe - 2014
1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Demir-Kaymak, Z; Turan, Z; Çit, G; Akyaman, S; - Midwifery students' opinions about episiotomy training and using virtual reality: A qualitative study - NURSE EDUCATION TODAY - Vol.132 - ISSN : 0260-6917 - DOI : 10.1016/j.nedt.2023.106013 - English - Article - 2024 - WOS:001110622700001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Demir Kaymak, Z; Horzum, MB; - STUDENT BARRIERS TO ONLINE LEARNING AS PREDICTORS OF PERCEIVED LEARNING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT - TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION - Vol.23 - pp.97 - ISSN : 1302-6488 - APR 2022 - English - Article - 2022 - WOS:000782876500007
2 Demir-Kaymak, Zeliha; Duman, Ibrahim; Randler, Christoph; Horzum, Mehmet Baris; - The Effect of Gender, Grade, Time and Chronotype on Computational Thinking: Longitudinal Study - INFORMATICS IN EDUCATION - Vol.21 - pp.465 - ISSN : 1648-5831 - DOI : 10.15388/infedu.2022.22 - English - Article - 2022 - WOS:000864872600003
3 Horzum, MB; Kaymak, ZD; Gungoren, OC; - Structural Equation Modeling Towards Online Learning Readiness, Academic Motivations, and Perceived Learning - EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE - Vol.15 - pp.759 - DOI : 10.12738/estp.2015.3.2410 - English - Article - 2015 - WOS:000354605300015
4 Demir Kaymak, Z; Horzum, MB; - Relationship between Online Learning Readiness and Structure and Interaction of Online Learning Students - KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI - Vol.13 - pp.1792 - ISSN : 1303-0485 - SUM - English - Article - 2013 - WOS:000321397400022
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 İşbulan, O., Tok, B., Demi̇r Kaymak, Z., Güngören, Ö., Savaş, F., Yildirim, S., Eli̇bol, N., Tufançli, S., Çi̇vi̇, E., Öztürk, İ. - Topic Trends in Educational Technology Research (2015-2020) - Sakarya University Journal of Education - pp.285 - DOI : 10.19126/suje.836031 - eng - paper - 2021 - TRDizin
2 Demi̇r Kaymak, Z., Gökmen, Ö., Akgün, Ö., Horzum, M., Albayrak Özer, E., Kiyici, M. - ÖĞRETMENLİKUYGULAMASINADESTEKVERMEKİÇİNGELİŞTİRİLECEKBİLİŞİMSİSTEMİNEYÖNELİKİHTİYAÇANALİZİSONUÇLARI - Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama - pp.54 - tur - paper - 2015 - TRDizin
3 Demi̇r Kaymak, Z., Horzum, M., Canan Güngören, Ö. - Structural Equation Modeling Towards Online Learning Readiness, Academic Motivations, and Perceived Learning - Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri - pp.759 - ISSN : 1303-0485 - eng - paper - 2015 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 ÖZCAN ERKAN AKGÜN; ÖMER FARUK GÖKMEN; EBRU ALBAYRAK ÖZER; ZELİHA DEMİR KAYMAK; MEHMET BARIŞ HORZUM; MÜBİN KIYICI; - Öğretmenlik Uygulamasına Destek Vermek İçin Geliştirilecek Bilişim Sistemine Yönelik İhtiyaç Analizi Sonuçları - Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama - Vol.5 (2) - pp.54-72 - ISSN : 2147-1908 - DOI : http://dx.doi.org/10.17943/etku.61026 - 2015
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Mehmet Barış HORZUM1 İbrahim Duman Zeliha DEMİR KAYMAK - Durumsal Duygular Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması - Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.39 - pp.46 - ISSN : 1303-0310 - 2020
1.6-SSCI, SCI-E VE AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANAN, TEKNİK NOT, KISA MAKALE, YORUM, VAKA TAKDİMİ, EDİTÖRE MEKTUP, ÖZET, KİTAP KRİTİĞİ, ARAŞTIRMA NOTU :
1 Zeliha Demir Kaymak ve Mehmet Barış Horzum - Çevrimiçi öğrenme öğrencilerinin çevrimiçi öğrenmeye hazır bulunuşluk düzeyleri, algıladıkları yapı ve etkileşim arasındaki ilişki - KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI - Vol.133 - pp.1783 - 2013
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Aksoy Ali, Göl Burak, Gürses Kasım, CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM, DEMİR KAYMAK ZELİHA, BAĞCI HAKKI - Hibrit Öğrenmede Üniversite Öğrencilerinin Sorgulama Topluluğu Algıları - 2022
2 İlgar Hatice Hazal, Demir Muhammet Tarık, Köse Mustafa Kemal, Çelik Nigar, DEMİR KAYMAK ZELİHA, CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM - Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmede Duygusal Buradalık Düzeyleri - 2022
3 Tüzer Arzum Cemre, CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Öğretmenlerin Sosyal Ağ Okuryazarlık Düzeyleri - 2021
4 Erman Mehmet,DEMİR KAYMAK ZELİHA - Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) KullanımlarınaYönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi (Kocaeli İli Darıca İlçesiÖrneği) - 2020
5 Ohlaz Hilal,DEMİR KAYMAK ZELİHA - Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Başarı Odaklı Motivasyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - 2019
6 KILINÇ ŞULE,DEMİR KAYMAK ZELİHA - Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Kişilik Yapılarına Göre İncelenmesi - 2019
7 DEMİR KAYMAK ZELİHA, CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM, HORZUM MEHMET BARIŞ - Öğrenme yönetim sistemi kabul modeli ölçeği geçerlilik ve güvenirlik çalışması - 2017
8 İŞMAN AYTEKİN, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Facebook üzerinden sunulan akademik destek faaliyetleri ile ilgili yüzyüze ve karma öğrenci görüşlerinin karşılaştırılması - 2013
9 DEMİR KAYMAK ZELİHA,CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM,İŞMAN AYTEKİN,KIYICI MÜBİN - Uzaktan Eğitim ve Etik - 2011
10 ZELİHA DEMİR KAYMAK; ÖZLEM CANAN GÜNGÖREN; AYTEKİN İŞMAN; MÜBİN KIYICI; - Uzaktan Eğitim ve Etik - 2011
11 İŞMAN AYTEKİN, DEMİR KAYMAK ZELİHA - UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK GÜDÜLENME DÜZEYLERİ (SAÜ ÖRNEĞİ) - 2009
12 İŞMAN Aytekin, İŞBULAN Onur, DEMİR Zeliha & CANAN Özlem - Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının İnternet Kullanma Bariyerler - 2008
13 AYTEKİN İŞMAN; ZELİHA DEMİR KAYMAK; ONUR İŞBULAN; ÖZLEM CANAN GÜNGÖREN; - The Efficiency of Educational Technology and Material Course - 2008
14 İŞMAN Aytekin, DEMİR Zeliha, CANAN Özlem & İŞBULAN, Onur - Social Barriers : A Study of Teacher Candidates of Using Technology. - 2008
15 İŞMAN Aytekin, CANAN Özlem, İŞBULAN Onur & DEMİR Zeliha - Communication Barriers : A Study of Teacher Candidates of Using Technology. - 2008
16 İŞMAN Aytekin, İŞBULAN Onur, DEMİR Zeliha & CANAN Özlem - Web Siteleri Açısından Kullanılabilirlik - 2008
17 İŞMAN AYTEKİN,DEMİR KAYMAK ZELİHA,İŞBULAN ONUR,CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM - Social Barriers: A study of Teacher Candidates of Using Technology - 2008
18 İŞMAN AYTEKİN,İŞBULAN ONUR,DEMİR KAYMAK ZELİHA,CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM - Web Siteleri Açısından Kullanılabilirlik (Web Site Usability). - 2008
19 İŞMAN AYTEKİN,DEMİR KAYMAK ZELİHA,İŞBULAN ONUR,CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM - The Efficiency of Educational Technology and Material Course. - 2008
20 İŞMAN AYTEKİN, CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Communication Barriers : A Study of Teacher Candidates of Using Technology - 2008
21 İŞMAN AYTEKİN, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA, CANAN GÜNGÖREN ÖZLEM - Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının İnternet Kullanma Bariyerleri - 2008
22 İŞMAN AYTEKİN, GÜNDÜZ HASAN BASRİ, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Adayı Öğretmenlerin Teknolojiye İlişkin Tutumları - 2006
23 İŞMAN AYTEKİN, GÜNDÜZ HASAN BASRİ, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Adayı Öğretmenlerin Bilgisayar Kullanma Yeterlilikleri - 2006
24 İŞMAN AYTEKİN, GÜNDÜZ HASAN BASRİ, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Master Programında Bulunana Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin Eğitim Teknolojilerini Kullanma Yeterlilikleri - 2006
25 İŞMAN AYTEKİN, GÜNDÜZ HASAN BASRİ, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin İnternete Yönelik Yeterlilikleri - 2006
26 İŞMAN, Aytekin., GÜNDÜZ, Hasan Basri., İŞBULAN, Onur. ve DEMİR, Zeliha - Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Adayı Öğretmenlerin Teknolojiye İlişkin Tutumları - 2006
27 İŞMAN, Aytekin, GÜNDÜZ, Hasan Basri., İŞBULAN, Onur. ve DEMİR, Zeliha. - Eğitim Yönetimi Ve Denetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin Eğitim Teknolojilerini Kullanma Yeterlilikleri - 2006
28 İŞMAN, Aytekin., GÜNDÜZ, Hasan Basri., İŞBULAN, Onur. ve DEMİR, Zeliha - Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Adayı Öğretmenlerin Bilgisayar Kullanma Yeterlilikleri - 2006
29 İŞMAN, Aytekin., GÜNDÜZ, Hasan Basri., İŞBULAN, Onur. ve DEMİR, Zeliha. - Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin İnternete Yönelik Yeterlilikleri - 2006
30 İŞMAN AYTEKİN, GÜNDÜZ HASAN BASRİ, İŞBULAN ONUR, DEMİR KAYMAK ZELİHA - Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin Eğitim Teknolojilerini Kullanma Yeterlilikleri - 2006
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 DEMİR KAYMAK ZELİHA - Öğretmen Adaylarının Medya Algıları: Bir Metafor Analizi - 2023
2 AYTEKİN İŞMAN; ÖZLEM CANAN GÜNGÖREN; ZELİHA DEMİR KAYMAK; ONUR İŞBULAN; - 1. Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencilerinin Sorunları. - 2008
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 ÖZLEM CANAN GÜNGÖREN; ZELİHA DEMİR KAYMAK; MEHMET BARIŞ HORZUM; - Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları- Çevrimiçi Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımı - Pegem Yayınları - 2014
3.11-BASILMIŞ DERS NOTU VEYA UZAKTAN EĞİTİMDE YAYIMLANMIŞ DERS NOTU YAZARLIĞI :
1 Onur İşbulan - Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı -
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
2 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2013
3 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
4 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2013
5 MB SEÇMELİ I (MEDYA OKURYAZARLIĞI) - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
6 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
7 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
8 ÖĞRETİM TASARIMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
9 ÖĞRETİM TASARIMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
10 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2013
11 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
12 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
13 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
14 MB SEÇMELİ I (MEDYA OKURYAZARLIĞI) - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
15 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
16 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17 MB SEÇMELİ I (MEDYA OKURYAZARLIĞI) - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
18 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
19 ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARINDA DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
20 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
21 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
22 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
23 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
24 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
25 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2013
26 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
27 ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARINDA DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
28 ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARINDA DEĞERLENDİRME - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2013
29 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
30 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
31 İNTERNET TEMELLİ EĞİTİM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
32 ALAN SEÇMELİ V (EĞİTİMDE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
33 ZİH. ENGEL İÇİN ÖĞRETİM TEKN. VE MAT. TASARIMI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
34 ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARINDA DEĞERLENDİRME - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2012
35 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
36 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
37 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 3 - 2012
38 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
39 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
40 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 3 - 2012
41 ÇOKLU ORTAM TASARIMI VE ÜRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
42 MB SEÇMELİ I (MESLEK ETİĞİ) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2012
43 UZAKTAN EĞİTİM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2012
44 MB SEÇMELİ I (MEDYA OKURYAZARLIĞI) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2012
45 ALAN SEÇMELİ I (EĞİTİMDE BİREYSEL FARKLILIKLAR) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 3 - 2012
46 ALAN SEÇMELİ I (EĞİTİMDE BİREYSEL FARKLILIKLAR) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
47 MB SEÇMELİ I (MEDYA OKURYAZARLIĞI) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
48 UZAKTAN EĞİTİM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
49 MB SEÇMELİ I (MESLEK ETİĞİ) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
50 MB SEÇMELİ I (MEDYA OKURYAZARLIĞI) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
51 ALAN SEÇMELİ I (EĞİTİMDE BİREYSEL FARKLILIKLAR) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
52 MB SEÇMELİ I (MESLEK ETİĞİ) - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
53 UZAKTAN EĞİTİM - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
54 UZAKTAN EĞİTİM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
55 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİM II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
56 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
57 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
58 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
59 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİM I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
60 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİM I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
61 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİM I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
62 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİM I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
63 PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİM II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
64 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
65 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
66 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
67 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
68 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2011
69 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 3 - 2011
70 BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
71 UZAKTAN EĞİTİM - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
72 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
73 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
74 UZAKTAN EĞİTİM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
75 BİLGİSAYAR I - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
76 UZAKTAN EĞİTİM - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
77 BİLGİSAYAR DONANIMI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
BİLDİRİLER
Eğitimde İyi Uygulamaların İncelenmesi
Eğitimde Yapay Zeka Çalışmaları: Bibliyometrik Bir Analiz
Öğretmen Adaylarının Medya Algıları: Bir Metafor Analizi
Hibrit Öğrenmede Üniversite Öğrencilerinin Sorgulama Topluluğu Algıları
Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmede Duygusal Buradalık Düzeyleri
Öğretmenlerin Sosyal Ağ Okuryazarlık Düzeyleri
Ortaokul Öğretmenlerinin Eğitim Bilişim Ağı (EBA) KullanımlarınaYönelik Öz Yeterlik Algılarının İncelenmesi (Kocaeli İli Darıca İlçesiÖrneği)
Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Kişilik Yapılarına Göre İncelenmesi
Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Başarı Odaklı Motivasyon Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Lisansüstü Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeylerinin Kişilik Yapılarına Göre İncelenmesi
Öğrenme yönetim sistemi kabul modeli ölçeği geçerlilik ve güvenirlik çalışması
ÖĞRENME YÖNETİM SİSTEMİ KABUL MODELİ ÖLÇEĞİ GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Öğrenme yönetim sistemi kabul modeli ölçeği geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Facebook üzerinden sunulan akademik destek faaliyetleri ile ilgili yüzyüze ve karma öğrenci görüşlerinin karşılaştırılması
Uzaktan Eğitim ve Etik
Uzaktan Eğitim ve Etik
UZAKTAN EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK GÜDÜLENME DÜZEYLERİ (SAÜ ÖRNEĞİ)
Social Barriers: A study of Teacher Candidates of Using Technology
Communication Barriers: A Study Of Candidates Of Using Technology
The Efficiency of Educational Technology and Material Course.
Eğitim Fakültesinde Öğrenim Gören Öğretmen Adaylarının İnternet Kullanma Bariyerleri
Web Siteleri Açısından Kullanılabilirlik (Web Site Usability).
Social Barriers : A Study of Teacher Candidates of Using Technology
Communication Barriers : A Study of Teacher Candidates of Using Technology
Web Siteleri Açısından Kullanılabilirlik
Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin İnternete Yönelik Yeterlilikleri
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin Eğitim Teknolojilerini Kullanma Yeterlilikleri
Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Adayı Öğretmenlerin Teknolojiye İlişkin Tutumları
Eğitim Yönetimi Tezsiz Master Programında Bulunan Eğitim Yöneticisi Adayı Öğretmenlerin Bilgisayar Kullanma Yeterlilikleri
Eğitim Yönetimi ve Denetimi Tezsiz Master Programında Bulunana Eğitim Yöneticisi Aday Öğretmenlerin Eğitim Teknolojilerini Kullanma Yeterlilikleri
MAKALELER
Ortaokul öğrencilerinin kodlamaya yönelik tutumları ve bilgi işlemsel düşünme becerileri arasındaki ilişki
Being a Female Academic During the Pandemic: Lecturer, Teacher, Mother, Scholar and More
Students’ Opinions on Distance Education: The Pandemic and Before
STUDENT BARRIERS TO ONLINE LEARNING AS PREDICTORS OF PERCEIVED LEARNING AND ACADEMIC ACHIEVEMENT
The Effect of Gender, Grade, Time and Chronotype on Computational Thinking: Longitudinal Study
Social Networking Literacy Scale: A Study of Validity and Reliability
Topic Trends in Educational Technology Research (2015-2020)
The Effect of Gender, Grade, Time and Chronotype on Computational Thinking: Longitudinal Study
Durumsal Duygular Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Effects of Cloud Computing Tools, StudyType and Task Difficulty on CognitiveLoad and Performance
ÇEVRİMİÇİ ÖĞRENMEDE ÖĞRENCİ ENGELLERİ ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Çevrimiçi öğrenmede öğrenci engelleri ölçeği’nin Türkçe’ye uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Structural Equation Modeling towards Online Learning Readiness Academic Motivations and Perceived Learning
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA DESTEK VERMEK İÇİN GELİŞTİRİLECEK BİLİŞİM SİSTEMİNE YÖNELİK İHTİYAÇ ANALİZİ SONUÇLARI
Çevrimiçi Öğrenme Öğrencilerinin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazır Bulunuşluk Düzeyleri Algıladıkları Yapı ve Etkileşim Arasındaki İlişki
KİTAPLAR
101 Araçla web 2.0
101 Araçla Wb 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla web 2.0
101 Araçla web 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Wb 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla web 2.0
101 Araçla Wb 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Web 2.0
101 Araçla Web 2.0
Teknolojinin Olumsuz Etkileri
TEKNOLOJİNİN OLUMSUZ ETKİLERİ
Teknolojinin olumsuz etkileri
Teknolojinin Olumsuz Etkileri
Teknolojinin Olumsuz Etkileri
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları I
Etkinlik Örnekleriyle Güncel -Öğretme Yaklaşımları-I
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları
EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK
101 Araçla web 2.0
101 Araçla Web 2.0
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları I
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Öğretmen Yetiştirme Programlarına Yönelik Staj İzleme ve Destek Sisteminin (SİDES) Geliştirilmesi Uygulanması ve Değerlendirilmesi
BULUT BİLİŞİM ARAÇLARININ, ÇALIŞMA TÜRÜNÜN VE GÖREV ZORLUĞUNUN BİLİŞSEL YÜK VE ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Using School for Developing European Citizenship 2
BİLİŞSEL ARAÇ KULLANIMINDA DESTEĞİN VE GRUPLA ÇALIŞMANIN BİLİŞSEL YÜK VE ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Sakarya İli Merkez ve İlçelerinde İlköğretim Öğrencilerinin Bilgi Teknolojileri Konuları Hakkındaki Görüşleri
Integrative Teaching in Multicultural Environment for Teacher Students 3
Integrative Teaching in Multicultural Environment for Teacher Students 2
Uzaktan eğitim öğrencilerinin akademik güdülenme düzeyleri (SAÜ örneği)
UZMANLIK ALANLARI
Öğretim Tasarımı ,Materyal Geliştirme ,Açık ve Uzaktan Öğrenme